18 Haziran 2015 Perşembe

Henüz her şey bitmedi. Son söz UEFA'da.

Bir çok kez Konyaspor'un Avrupa Ligine katılması ile alakalı blogumuzda yazılar yazmıştım. Sanırım şu an yazdığım yazı ruh halimin en sıkıntılı olduğu yazı olacak. Sürecin başından beri belkide bu hususta en büyük beklentide olan Konyaspor'lulardan birisiyim. 


Bu gün uykumdan Başakşehir'in Avrupa Kupalarına katılım hakkı kazandığını UEFA'nın ali cengiz oyunlarıyla adını değiştirerek hukuksal açıklardan faydalanama niyetlisi bu kulübün oıyunlarını görmezden gelerek katılımlarında sakınca görmediği şeklindeki paylaşımları görerek bir hışımla güne başlamış oldum.




Yukarıdaki ve benzer sosyal medya paylaşımlarını görür görmez kafamdan kaynar sular aktı. İlk iş olarak UEFA'nın resmi web sitesine girdim. Sanırım kafamında bir anlık sinirle darma duman olmasıyla aşağıdaki katılımcı listesinde kırmızı (The list below is provisional and is subject to pendigng legal proceedings and final confirmation from UEFA / Liste, geçici ve beklenen mahkeme ve UEFA nihai onayına tabidir.) ile üstünde durduğum noktayı görmedim ve bütün ümitlerim suya düştü. Ama sonradan gördüm ki UEFA yaptığı bu paylaşımda prosedür gereği sıralamalardan ve ülke federasyonlarından gelen listeler sonucunda katılma hakkı kazanan takımları duyurmuştu. UEFA'nın halen daha bir son söz söyleme hakkı bulunuyor.

“Liste, geçici ve beklenen mahkeme ve UEFA nihai onayına tabidir.”
Başakşehir ile alakalı olarak bir açıklama bekleniyor. UEFA'nın disiplin kararları ile alakalı kısmında Başakşehir ile alakalı bir not bulunmuyor ama bu kısımda 16 Haziran'da açıklığa kavuşturulması düşünülen Dinamo Moskova gibi takımlara dairde bir not yok.  

Henüz hiç bir şey bitmiş değil. Ama kişisel olarak şunu belirtmek istiyorum. UEFA'nın Pazartesi ilk kurası çekilecek olan turnuvada bu ve benzeri konuları zamana yayması bir türlü netleştirmemesi benide ilk paylaşımlarımdaki kadar ümitli olma konusunda çekinceye düşürüyor.

Takımımız ve şehrimiz hakkında hayırlısı. UEFA'nın Ali Cengiz'ci Başakşehir camiasına hakettikleri bir ceza vermesi umuduyla diyor ve saygılarımı sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder