3 Temmuz 2012 Salı

Ahmet Önay Röportajı


08.06.2011 tarihinde KONYASPORLUYUZ.COM sitesi için KONYA TORKU ŞEKERSPOR Oyuncusu Ahmet Önay'la yapmış olduğumuz röportaj.




Konya Torku Şekerspor’un kendi altyapısından yetiştirdiği, hiç kuşku duymadan güvenerek şans tanıdığı Konya’mızın evladı Ahmet Önay’la yaptığımız hoş sohbeti tüm ayrıntılarıyla birlikte sizlerin beğenisine sunuyoruz. 

Öncelikle röportaj isteğimizi kırmadığın için çok teşekkür ediyoruz. 

Ben Teşekkür ederim.



Bize kısaca Ahmet Önay’ı tanıtır mısın?
1 Ocak 1991 Çumra doğumluyum. Futbola 2002 yılında Çatalhüyük Çumra Belediyespor’da başladım. 2005 yılında Konya Şeker’in altyapısına transfer oldum ve 2008 yılında profesyonel sözleşme imzaladım. 2010-2011 sezonunun İkinci yarısında Afyonkarahisarspor’da kiralık olarak forma giydim.2011-2012 sezonunda 2 Türkiye Kupası 4 Spor Toto 2.Lig müsabakasını çıktım.


Örnek Aldığın veya Tarzını Beğendin Çevrendekilerin seni benzettiği Futbolcular var mı ?

Eric Abidal’ı beğeniyorum. Çevremdekiler Hakan Balta’ya benzetiyorlar stilimi.



Bu başarılı günlere gelmende büyük emeği olan hocaların kimler?
Profesyonelliğimde Yavuz İncedal ve Mehmet Altıparmak Altyapıdayken Abdurahman Baysungur ve Hakan Ünal hocalarımın bende emekleri çok fazla. Özellikle Altyapıdayken gelişime etkisi bir hayli fazla olan Hakan Ünal hocamın şu anda bile desteği devam etmekte. 



Profesyonel Olarak Oynadığın İlk Maçı Hatırlıyormusun ?
Profesyonel olarak ilk oynadığım Ziraat Türkiye Kupası’nda Altay’ı 3-1 yenerek elediğimiz karşılaşma. Bir saat kadar oyunda kalmıştım. Deplasmanda Erciyes’ide yine 3-1 mağlup ederek elediğimiz karşılaşmadada forma giymiştim. Gruplarda Trabzonspor maçı hariç diğer Manisa, Beşiktaş ve G.Antep BŞB Maçlarındada forma giydim. Yani Türkiye Kupasında sadece bir maçı kaçırdım. LİG B’de 3 maçta oyuna sonradan girdim. Ligin ikinci yarısındaysa Afyonkarahisarspor’a kiralandım ve oradada 3.Lig’de 4 maçta sahada yer aldım. 



Bizlere Konya Torku Şekerspor kariyerinden ve hedeflerinden biraz bahseder misin?
İlk önceki hedefim Konya Şeker’de formayı kaparak ilk 11’in değişmez ismi olmak. Genç milli takımlarda oynamayı çok istiyorum bunun için 2 senedir büyük bir çaba sarfediyorum ama maalesef maçlarda çok az süre aldığım için çağrılmıyorum. 



Unutamadığın maçı ve varsa anılarını kısaca anlatır mısın?
Ziraat Türkiye Kupası’nda 3-0 geriye düşüp 3-2’ye getirdiğimiz Beşiktaş maçı. Birde İlk sene takımda 8 numaralı formayı giyiyordum. Zafer Biryol gelince onunda isteğiyle 91 numaralı formayı giymeye başladım. O zamanki hoş diyaloglarımızı unutmam ?



Konya Şekerspor’daki ve gelecekteki hedeflerin neler, şu anda neler hissediyorsun? 
Özellikle belirtmek isterimki şu anda Konya Torku Şekerspor’da yer almaktan ve bu camianın bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Hedeflerime gelince şu andaki ilk hedefim Şekerspor’da kalıcı olmak. Ondan sonraki aşamada birçok futbolcunun hedeflediği gibi büyük takımlara transfer olmak şu anki hedeflerim.


Sahada iyi anlaştığın isim kim?
Altyapıdayken Ömer Ali Şahiner ile müthiş anlaşıyordum. Birbirimizi çok iyi takip ediyorduk. Göz göze geldiğimizde ona çok iyi arapaslar atıyordum. Bu yüzden Ömer Ali’yi örnek olarak verebilirim bu soruya yanıt olarak. 


Kendinde gördüğün iyi ve kötü özellik varmı, varsa bizlerle paylaşırmısın?
Biraz daha çabuk olabilirdim bu bence kötü daha doğrusu geliştirmem gereken bir özellik. Onun haricinde iyi özelliklerim olarak hava toplarındaki mücadelem ve başarı oranımla, ters top yapabilmemi söyleyebilirim.


Bize vakit ayırdığın için teşekkür ederiz.

Konyasporluyuz.com

Ender Cihan CEYLAN & Hasan CEYLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder